University of Rijeka Faculty of Humanities and Social Sciences Department of Cultural Studies
Cite this document
Vinčić, I. (2016). Analiza reprezentacije ženskog tijela u reklamnom diskursu: vitkost (Master's thesis). Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Humanities and Social Sciences. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:511864
Vinčić, Irena. "Analiza reprezentacije ženskog tijela u reklamnom diskursu: vitkost." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:511864
Vinčić, Irena. "Analiza reprezentacije ženskog tijela u reklamnom diskursu: vitkost." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:511864
Vinčić, I. (2016). 'Analiza reprezentacije ženskog tijela u reklamnom diskursu: vitkost', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Humanities and Social Sciences, accessed 10 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:511864
Vinčić I. Analiza reprezentacije ženskog tijela u reklamnom diskursu: vitkost [Master's thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Humanities and Social Sciences; 2016 [cited 2024 December 10] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:511864
I. Vinčić, "Analiza reprezentacije ženskog tijela u reklamnom diskursu: vitkost", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Humanities and Social Sciences, Rijeka, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:511864