Sveučilište u Rijeci Filozofski fakultet Odsjek za anglistiku
Citirajte ovaj rad
Hrelja, D. (2017). Marketing is Persuasion and Persuasion is Marketing (Završni rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:865937
Hrelja, Dalibor. "Marketing is Persuasion and Persuasion is Marketing." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:865937
Hrelja, Dalibor. "Marketing is Persuasion and Persuasion is Marketing." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:865937
Hrelja, D. (2017). 'Marketing is Persuasion and Persuasion is Marketing', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet, citirano: 26.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:865937
Hrelja D. Marketing is Persuasion and Persuasion is Marketing [Završni rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet; 2017 [pristupljeno 26.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:865937
D. Hrelja, "Marketing is Persuasion and Persuasion is Marketing", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet, Rijeka, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:865937