završni rad
Marketing is Persuasion and Persuasion is Marketing

Hrelja, Dalibor
Sveučilište u Rijeci
Filozofski fakultet
Odsjek za anglistiku

Citirajte ovaj rad

Hrelja, D. (2017). Marketing is Persuasion and Persuasion is Marketing (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:865937

Hrelja, Dalibor. "Marketing is Persuasion and Persuasion is Marketing." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:865937

Hrelja, Dalibor. "Marketing is Persuasion and Persuasion is Marketing." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:865937

Hrelja, D. (2017). 'Marketing is Persuasion and Persuasion is Marketing', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet, citirano: 18.06.2021., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:865937

Hrelja D. Marketing is Persuasion and Persuasion is Marketing [Završni rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet; 2017 [pristupljeno 18.06.2021.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:865937

D. Hrelja, "Marketing is Persuasion and Persuasion is Marketing", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet, Rijeka, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:865937

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.