Sveučilište u Rijeci Filozofski fakultet Odsjek za kulturalne studije
Citirajte ovaj rad
Markić, M. (2019). Potrošačko društvo, markiranje i identiteti (Završni rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:640871
Markić, Marija. "Potrošačko društvo, markiranje i identiteti." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:640871
Markić, Marija. "Potrošačko društvo, markiranje i identiteti." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:640871
Markić, M. (2019). 'Potrošačko društvo, markiranje i identiteti', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet, citirano: 15.02.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:640871
Markić M. Potrošačko društvo, markiranje i identiteti [Završni rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet; 2019 [pristupljeno 15.02.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:640871
M. Markić, "Potrošačko društvo, markiranje i identiteti", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet, Rijeka, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:640871