završni rad
Utjecaj medija na stvaranje modnih trendova

Tea Pavić (2015)
Sveučilište u Rijeci
Filozofski fakultet u Rijeci
Odsjek za kulturalne studije
Citirajte ovaj rad...

Pavić, T. (2015). Utjecaj medija na stvaranje modnih trendova (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:609150

Pavić, Tea. "Utjecaj medija na stvaranje modnih trendova." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet u Rijeci, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:609150

Pavić, Tea. "Utjecaj medija na stvaranje modnih trendova." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet u Rijeci, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:609150

Pavić, T. (2015). 'Utjecaj medija na stvaranje modnih trendova', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet u Rijeci, citirano: 24.03.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:609150

Pavić T. Utjecaj medija na stvaranje modnih trendova [Završni rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet u Rijeci; 2015 [pristupljeno 24.03.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:609150

T. Pavić, "Utjecaj medija na stvaranje modnih trendova", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet u Rijeci, Rijeka, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:609150