Sveučilište u Rijeci Filozofski fakultet Odsjek za kulturalne studije
Citirajte ovaj rad
Pavić, T. (2015). Utjecaj medija na stvaranje modnih trendova (Završni rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:609150
Pavić, Tea. "Utjecaj medija na stvaranje modnih trendova." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:609150
Pavić, Tea. "Utjecaj medija na stvaranje modnih trendova." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:609150
Pavić, T. (2015). 'Utjecaj medija na stvaranje modnih trendova', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet, citirano: 24.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:609150
Pavić T. Utjecaj medija na stvaranje modnih trendova [Završni rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet; 2015 [pristupljeno 24.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:609150
T. Pavić, "Utjecaj medija na stvaranje modnih trendova", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet, Rijeka, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:609150