završni rad
"Okazioanaliza" i "Marketizmi". Tvorbena analiza okazionalizma u marketinškome diskursu hrvatskoga jezika

Marina Katić (2018)
Sveučilište u Rijeci
Filozofski fakultet
Odsjek za kroatistiku
Citirajte ovaj rad...

Katić, M. (2018). "Okazioanaliza" i "Marketizmi". Tvorbena analiza okazionalizma u marketinškome diskursu hrvatskoga jezika (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:921203

Katić, Marina. ""Okazioanaliza" i "Marketizmi". Tvorbena analiza okazionalizma u marketinškome diskursu hrvatskoga jezika." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:921203

Katić, Marina. ""Okazioanaliza" i "Marketizmi". Tvorbena analiza okazionalizma u marketinškome diskursu hrvatskoga jezika." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:921203

Katić, M. (2018). '"Okazioanaliza" i "Marketizmi". Tvorbena analiza okazionalizma u marketinškome diskursu hrvatskoga jezika', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet, citirano: 23.04.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:921203

Katić M. "Okazioanaliza" i "Marketizmi". Tvorbena analiza okazionalizma u marketinškome diskursu hrvatskoga jezika [Završni rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet; 2018 [pristupljeno 23.04.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:921203

M. Katić, ""Okazioanaliza" i "Marketizmi". Tvorbena analiza okazionalizma u marketinškome diskursu hrvatskoga jezika", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet, Rijeka, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:921203