Model prihvaćanja dodatnih usluga digitalne zemaljske televizije na medijskom tržištu Republike Hrvatske na primjeru usluge elektroničkog programskog vodiča
Frank, D. (2018). Model prihvaćanja dodatnih usluga digitalne zemaljske televizije na medijskom tržištu Republike Hrvatske na primjeru usluge elektroničkog programskog vodiča (Disertacija). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:864732
Frank, Domagoj. "Model prihvaćanja dodatnih usluga digitalne zemaljske televizije na medijskom tržištu Republike Hrvatske na primjeru usluge elektroničkog programskog vodiča." Disertacija, Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:864732
Frank, Domagoj. "Model prihvaćanja dodatnih usluga digitalne zemaljske televizije na medijskom tržištu Republike Hrvatske na primjeru usluge elektroničkog programskog vodiča." Disertacija, Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:864732
Frank, D. (2018). 'Model prihvaćanja dodatnih usluga digitalne zemaljske televizije na medijskom tržištu Republike Hrvatske na primjeru usluge elektroničkog programskog vodiča', Disertacija, Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet, citirano: 03.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:864732
Frank D. Model prihvaćanja dodatnih usluga digitalne zemaljske televizije na medijskom tržištu Republike Hrvatske na primjeru usluge elektroničkog programskog vodiča [Disertacija]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet; 2018 [pristupljeno 03.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:864732
D. Frank, "Model prihvaćanja dodatnih usluga digitalne zemaljske televizije na medijskom tržištu Republike Hrvatske na primjeru usluge elektroničkog programskog vodiča", Disertacija, Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet, Rijeka, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:864732