diplomski rad
Zastupljenost koncepta informacijske pismenosti u strateškim dokumentima osnovnoškolske ustanove (studija slučaja OŠ Bakar)

Vesna Štraser (2015)
Sveučilište u Rijeci
Filozofski fakultet
Odsjek za kroatistiku
Citirajte ovaj rad

Štraser, V. (2015). Zastupljenost koncepta informacijske pismenosti u strateškim dokumentima osnovnoškolske ustanove (studija slučaja OŠ Bakar) (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:320192

Štraser, Vesna. "Zastupljenost koncepta informacijske pismenosti u strateškim dokumentima osnovnoškolske ustanove (studija slučaja OŠ Bakar)." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:320192

Štraser, Vesna. "Zastupljenost koncepta informacijske pismenosti u strateškim dokumentima osnovnoškolske ustanove (studija slučaja OŠ Bakar)." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:320192

Štraser, V. (2015). 'Zastupljenost koncepta informacijske pismenosti u strateškim dokumentima osnovnoškolske ustanove (studija slučaja OŠ Bakar)', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet, citirano: 18.10.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:320192

Štraser V. Zastupljenost koncepta informacijske pismenosti u strateškim dokumentima osnovnoškolske ustanove (studija slučaja OŠ Bakar) [Diplomski rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet; 2015 [pristupljeno 18.10.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:320192

V. Štraser, "Zastupljenost koncepta informacijske pismenosti u strateškim dokumentima osnovnoškolske ustanove (studija slučaja OŠ Bakar)", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet, Rijeka, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:320192