Sveučilište u Rijeci Filozofski fakultet Odsjek za psihologiju
Citirajte ovaj rad
Škeljo, A. (2019). Efekti programa emocionalnog opismenjavanja na samoprocijenjene emocionalne i akademske sposobnosti kod djece rane adolescentske dobi (Diplomski rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:857467
Škeljo, Ana. "Efekti programa emocionalnog opismenjavanja na samoprocijenjene emocionalne i akademske sposobnosti kod djece rane adolescentske dobi." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:857467
Škeljo, Ana. "Efekti programa emocionalnog opismenjavanja na samoprocijenjene emocionalne i akademske sposobnosti kod djece rane adolescentske dobi." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:857467
Škeljo, A. (2019). 'Efekti programa emocionalnog opismenjavanja na samoprocijenjene emocionalne i akademske sposobnosti kod djece rane adolescentske dobi', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet, citirano: 26.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:857467
Škeljo A. Efekti programa emocionalnog opismenjavanja na samoprocijenjene emocionalne i akademske sposobnosti kod djece rane adolescentske dobi [Diplomski rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet; 2019 [pristupljeno 26.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:857467
A. Škeljo, "Efekti programa emocionalnog opismenjavanja na samoprocijenjene emocionalne i akademske sposobnosti kod djece rane adolescentske dobi", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet, Rijeka, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:857467