Vukelić, N. (2019). Problem školskog apsentizma sagledan kroz važnije teorije odgoja. Napredak : Časopis za interdisciplinarna istraživanja u odgoju i obrazovanju, 160. (1-2), 29-50. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:321794
Vukelić, Nena. "Problem školskog apsentizma sagledan kroz važnije teorije odgoja." Napredak : Časopis za interdisciplinarna istraživanja u odgoju i obrazovanju, vol. 160, br. 1-2, 2019, str. 29-50. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:321794
Vukelić, Nena. "Problem školskog apsentizma sagledan kroz važnije teorije odgoja." Napredak : Časopis za interdisciplinarna istraživanja u odgoju i obrazovanju 160, br. 1-2 (2019): 29-50. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:321794
Vukelić, N. (2019) 'Problem školskog apsentizma sagledan kroz važnije teorije odgoja', Napredak : Časopis za interdisciplinarna istraživanja u odgoju i obrazovanju, 160(1-2), str. 29-50. Preuzeto s: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:321794 (Datum pristupa: 14.11.2024.)
Vukelić N. Problem školskog apsentizma sagledan kroz važnije teorije odgoja. Napredak : Časopis za interdisciplinarna istraživanja u odgoju i obrazovanju [Internet]. 2019. [pristupljeno 14.11.2024.];160(1-2):29-50. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:321794
N. Vukelić, "Problem školskog apsentizma sagledan kroz važnije teorije odgoja", Napredak : Časopis za interdisciplinarna istraživanja u odgoju i obrazovanju, vol. 160, br. 1-2, str. 29-50, 2019. [Online]. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:321794. [Citirano: 14.11.2024.]