završni rad
Utjecaj medija na stvaranje modnih trendova

Pavić, Tea
Sveučilište u Rijeci
Filozofski fakultet
Odsjek za kulturalne studije

Citirajte ovaj rad

Pavić, T. (2015). Utjecaj medija na stvaranje modnih trendova (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:609150

Pavić, Tea. "Utjecaj medija na stvaranje modnih trendova." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:609150

Pavić, Tea. "Utjecaj medija na stvaranje modnih trendova." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:609150

Pavić, T. (2015). 'Utjecaj medija na stvaranje modnih trendova', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet, citirano: 22.07.2021., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:609150

Pavić T. Utjecaj medija na stvaranje modnih trendova [Završni rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet; 2015 [pristupljeno 22.07.2021.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:609150

T. Pavić, "Utjecaj medija na stvaranje modnih trendova", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet, Rijeka, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:609150

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.