Naslov (hrvatski) | Izrada nastavnih programa prema pristupu temeljenom na ishodima učenja : akcijski plan za definiranje ishoda učenja : priručnik za sveučilišne nastavnike |
Autor | Vesna Kovač |
Autor | Svjetlana Kolić-Vehovec |
Autorova ustanova | Sveučilište u Rijeci Filozofski fakultet |
Znanstveno / umjetničko područje, polje i grana | DRUŠTVENE ZNANOSTI Interdisciplinarne društvene znanosti |
Sažetak (hrvatski) | Ovaj priručnik izrađen je kao popratni materijal u provedbi programa Izrada nastavnih programa prema pristupu temeljenom na ishodima učenja, a u kontekstu Akcijskoga plana za uvođenje ishoda učenja zacrtanog u Strategiji Sveučilišta u Rijeci (2007–2013). Svrha je ovoga akcijskog plana osposobiti sveučilišne nastavnike za adekvatno koncipiranje i revidiranje izvedbenih nastavnih programa u cilju provođenja aktualne reforme visokog obrazovanja. u priručniku se mogu iščitati pristupi racionalnijem planiranju nastavnih i ispitnih postupaka u skladu s defi niranim ishodima učenja studenata. Namijenjen je svim nastavnicima na Sveučilištu. |
Ključne riječi (hrvatski) | |
Jezik | hrvatski |
Vrsta publikacije | Autorska knjiga-Stručna knjiga-Ostali udžbenici/priručnici |
Status objave | Objavljen |
Vrsta recenzije | Nepoznato |
Verzija publikacije | Objavljena verzija rada (izdavačev PDF) |
Broj stranica | 49 |
ISBN | 978-953-96970-4-2 |
URN:NBN | urn:nbn:hr:186:863197 |
Datum objave elektroničkog izdanja | 2008 |
Vrsta resursa | Tekst |
Izdavač | Sveučilište u Rijeci - Rektorat |
Prava pristupa | Otvoreni pristup |
Uvjeti korištenja | |
Datum i vrijeme pohrane | 2021-05-19 10:59:08 |