Sveučilište u Rijeci Filozofski fakultet Odsjek za anglistiku
Citirajte ovaj rad
Stambolija, L. (2022). A Qualitative Analysis of EFL Textbooks for Primary School Children in Croatia form a Sociolinguistic Perspective (Diplomski rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:104873
Stambolija, Lucija. "A Qualitative Analysis of EFL Textbooks for Primary School Children in Croatia form a Sociolinguistic Perspective." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:104873
Stambolija, Lucija. "A Qualitative Analysis of EFL Textbooks for Primary School Children in Croatia form a Sociolinguistic Perspective." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:104873
Stambolija, L. (2022). 'A Qualitative Analysis of EFL Textbooks for Primary School Children in Croatia form a Sociolinguistic Perspective', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet, citirano: 02.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:104873
Stambolija L. A Qualitative Analysis of EFL Textbooks for Primary School Children in Croatia form a Sociolinguistic Perspective [Diplomski rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet; 2022 [pristupljeno 02.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:104873
L. Stambolija, "A Qualitative Analysis of EFL Textbooks for Primary School Children in Croatia form a Sociolinguistic Perspective", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet, Rijeka, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:104873