Naslov (hrvatski) | Kontinuitet u vrednovanju učenikova uspjeha |
Autor | Sofija Vrcelj |
Autorova ustanova | Sveučilište u Rijeci Filozofski fakultet (Odsjek za pedagogiju) |
Znanstveno / umjetničko područje, polje i grana | DRUŠTVENE ZNANOSTI Pedagogija |
Sažetak (hrvatski) | U teorijskom se dijelu knjige analiziraju definicije školskog uspjeha i kontinuiteta i iz prikaza je definicija vidljiva složenost tog pedagpškog fenomena. Osim složenosti samoga pojma, složenost je uočljiva i pri određivanju faktora koji djeluju na školski uspjeh. Odnos nastave i intelektualnog razvoja učenika je važno pitanje . Tom je problemu u radu posvećena značajna pozornost ; prikazane su teorije koje problem nastoje riješiti (ženevska i moskovska psihološka škola).Prikazane su i taksonomije odgojno-obrazovnih zadataka nastave kojima se nastoji olakšati njegovo vrednovanje. U empirijskom su dijelu rada izneseni rezultati istraživanja provedena na uzorku od 308 i 147 nastavnika u osam srednjih škola u Rijeci. Cilj
je istraživanja bio da se na odabranome uzorku ispita djelovanje nekih faktora na kontinuitet uspjeha tijekom dvanaestogodišnjega školovanja. |
Ključne riječi (hrvatski) | |
Jezik | hrvatski |
Vrsta publikacije | Autorska knjiga-Znanstvena knjiga-Znanstvena monografija |
Status objave | Objavljen |
Vrsta recenzije | Recenziran - domaća recenzija |
Verzija publikacije | Objavljena verzija rada (izdavačev PDF) |
Broj stranica | 147 |
ISBN | 953-6104-06-7 |
URN:NBN | urn:nbn:hr:186:594941 |
Datum objave tiskanog izdanja | 1996 |
Vrsta resursa | Tekst |
Izdavač | Pedagoški fakultet, Odsjek za pedagogiju |
Mjesto izdavanja | Rijeka |
Prava pristupa | Otvoreni pristup |
Uvjeti korištenja | |
Datum i vrijeme pohrane | 2023-05-15 08:19:05 |