PAHLJINA REINIĆ, R., RONČEVIĆ ZUBKOVIĆ, B. i MOČIBOB, I. (2023). Poticanje kreativnosti u nastavi: trijarhično poučavanje s primjerom dobre prakse. Acta Iadertina, 20. (01), 75-99. doi: 10.15291/ai.4212
PAHLJINA REINIĆ, Rosanda, et al. "Poticanje kreativnosti u nastavi: trijarhično poučavanje s primjerom dobre prakse." Acta Iadertina, vol. 20, br. 01, 2023, str. 75-99. https://doi.org/10.15291/ai.4212
PAHLJINA REINIĆ, Rosanda, Barbara RONČEVIĆ ZUBKOVIĆ i Iva MOČIBOB. "Poticanje kreativnosti u nastavi: trijarhično poučavanje s primjerom dobre prakse." Acta Iadertina 20, br. 01 (2023): 75-99. https://doi.org/10.15291/ai.4212
PAHLJINA REINIĆ, R., RONČEVIĆ ZUBKOVIĆ, B. i MOČIBOB, I. (2023) 'Poticanje kreativnosti u nastavi: trijarhično poučavanje s primjerom dobre prakse', Acta Iadertina, 20(01), str. 75-99. doi: 10.15291/ai.4212
PAHLJINA REINIĆ R, RONČEVIĆ ZUBKOVIĆ B, MOČIBOB I. Poticanje kreativnosti u nastavi: trijarhično poučavanje s primjerom dobre prakse. Acta Iadertina [Internet]. 2023. [pristupljeno 06.12.2024.];20(01):75-99. doi: 10.15291/ai.4212
R. PAHLJINA REINIĆ, B. RONČEVIĆ ZUBKOVIĆ i I. MOČIBOB, "Poticanje kreativnosti u nastavi: trijarhično poučavanje s primjerom dobre prakse", Acta Iadertina, vol. 20, br. 01, str. 75-99, 2023. [Online]. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:839517. [Citirano: 06.12.2024.]