diplomski rad
Zadovoljstvo polaznika programom za stjecanje nastavničkih kompetencija

Ivona Margetić (2015)
Sveučilište u Rijeci
Filozofski fakultet u Rijeci
Odsjek za pedagogiju
Podaci o radu
NaslovZadovoljstvo polaznika programom za stjecanje nastavničkih kompetencija
AutorIvona Margetić
Voditelj/MentorSiniša Kušić (mentor)
Sažetak rada
Cilj ovoga diplomskog rada je ispitati zadovoljstvo polaznika programom za stjecanje nastavničkih kompetencija. U istraživanju je sudjelovalo ukupno 73 ispitanika, od toga 30 ispitanika s Dopunsko pedagoško-psihološkog obrazovanja za nastavnike Filozofskog fakulteta u Rijeci i 43 ispitanika s Pedagoško-psihološkog obrazovanja za nastavnike Učiteljskog fakulteta u Zagrebu. Rezultati prikazuju da su polaznici DPPO Filozofskog fakulteta u Rijeci djelomično zadovoljni Programom kojeg pohađaju, dok polaznici PPO Učiteljskog fakulteta u Zagrebu iskazuju veće zadovoljstvo Programom kojeg pohađaju. U radu su izneseni prijedlozi za poboljšanje Programa kako bi polaznici bili što zadovoljniji s istim.
Ključne riječinastavnik nastavničke kompetencije obrazovanje nastavnika (dopunsko) pedagoško-psihološko obrazovanje za nastavnike zadovoljstvo
Naslov na drugom jeziku (engleski)Attendants' Satisfaction with the Programme for Acquiring Teacher's Competences
Povjerenstvo za obranuVesna Kovač
Siniša Kušić
Bojana Ćulum
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjSveučilište u Rijeci
Filozofski fakultet u Rijeci
Ustrojstvena jedinica niže razineOdsjek za pedagogiju
MjestoRijeka
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Pedagogija
školska pedagogija
Vrsta studijasveučilišni
Stupanjdiplomski
Naziv studijskog programaPedagogija (jednopredmetni)
Akademski / stručni nazivmagistar/magistra pedagogije
Kratica akademskog / stručnog nazivamag. paed.
Vrsta radadiplomski rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2015-09-15
Sažetak rada na drugom jeziku (engleski)
This Master's Thesis goal is to examine attendants' satisfaction with the Programme for acquiring teacher's competences. There was a total of 73 participants, 30 of which where from in-service teacher education of Faculty of Arts and Sciences in Rijeka and 43 from Faculty of Teacher Education in Zagreb. Results show that attendants from Rijeka are partially satisfied with the Programme while those from Zagreb express greater satisfaction. Suggestions for Programme's improvement are brought out in this paper in order to increase the attendants satisfaction with it.
Ključne riječi na drugom jeziku (engleski)teacher teacher's competences teacher education Programme for acquiring teacher's competences satisfaction
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad u otvorenom pristupu
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:824247
PohranioAleksandra Moslavac